Для повної функціональності цього сайту необхідно вімкнути JavaScript. За даним посиланням інструкція для вімкнення JavaScript у Вашому браузері.
Реєстрація | Увійти

https://ok.teplonet.dp.ua/images/logo_of.bmp Особистий кабінет споживача КП "Жовтоводськтепломережа" ЖМР

Всі новини | Статистика оновлень | Визначити номер особового рахунку
Мова: Українська Російська
Не можете зареєструватись або війти?
Не можете зареєструватись або війти?
| Відновлення пароля | Відновлення логіну | Не прийшло повідомлення з кодом активації

Шановні користувачі, нагадуємо Вам про можливі причини неможливості входу або реєстрації:

1. Повідомлення з інструкцією активації, повторної активації, відновленням паролю або логіну або будь-яке інше повідомлення з кабінету може не потрапити у папку ВХІДНІ у Вашій електронній пошті, відповідно Ви не побачите повідомлення. Воно може опинитися у СПАМІ. Це результат роботи фільтра поштового провайдеру.
НЕОБХІДНО всього лише відкрити папку СПАМ і знайти повідомлення. Інколи буває 2 папки СПАМА. У майбутньому спробуйте додати в контакти адресу робота no-reply@teplonet.dp.ua, це знизить шанси потрапляння до СПАМУ.

2. Повідомлення з інструкцією активації, повторної активації, відновленням паролю або логіну або будь-яке інше повідомлення з кабінету може не отримано на Вашу електронну пошту взагалі, відповідно Ви не побачите повідомлення. Причини можуть бути різні:
-Ваша поштова скринька неактивна
-Ваша поштова скринька заблокована з інших причин.
-Ви використовуєте корпоративну поштову скриньку, доступ до якої обмежений у компанії.
-Ви використовуєте поштовий сервіс, який заблокований в Ураїні

Вашу поштову скриньку НЕОБХІДНО активувати, розблокувати або змiнити.

3. Ні увійти ні зареєструватись неможливо, невірний пароль. Це означає, що конвертація пароля у Вашому браузері неможлива. Можливо Ви використовуєте Internet Explorer, деякі мобільні пристрої, або з різних причин у Вашому браузері неспівпадає або відключений JavaScript. Він необхідний для повнофункціональної роботи особистого кабінету.
НЕОБХІДНО увімкнути JavaScript. Інструкції http://www.enable-javascript.com/ru/
АБО використовувати інший браузер або інший пристрій. І не використовувати Internet Explorer.

Підсумок: На даний момент всі інструменти відновлення доступу до кабінету надані користувачу і він у випадку наявності доступу до власної електронної пошти зможе самостійно відновити доступ у кабінет. У протилежному випадку йому необхідно буде реєструвати новий обліковий запис.
Пам`ятайте, що адміністратор кабінету ніяк не впливає на процедуру входу або реєстрації. Він не реєструє облікові записи, не змінює пароль, не приєднує особові рахунки - це втручання у систему. Адміністратор займається підтримкою всіх інстументів кабінету у робочому стані
Він ніяк не зможе допомогти, якщо доступ неможливий з вищезгаданих причин Робота з особистим кабінетом залежить від браузеру, що встановлений на Вашому пристрої.
Особистий кабінет споживача КП "Жовтоводськтепломережа" ЖМР > Не можете зареєструватись або війти?
На головну | Інформація про кабінет | Допомога | Форма зворотного зв'язку

2017р. Всі права захищено.Офіційний сайт КП "Жовтоводськтепломережа" ЖМР