Інструкція по користуванню Особистим кабінетом
1.Головна сторінка
2.Статистика оновлень
3.Визначення номеру особового рахунку
4.Реєстрація облікового запису
5.Активація облікового запису
6.Вхід у обліковий запис
7.Профіль користувача
8.Редагування профілю облікового запису
9.Зміна пароля
10.Відновлення пароля
11.Відновлення логіну
12.Повторна активація
13.Вхідні повідомлення
14.Особові рахунки
15.Приєднання особового рахунка
16.Інформація по особовому рахунку
17.Оборотно-сальдова відомість
18.Абонентська книжка
19.Додаткова інформація по особовому рахунку
20.Відмова від друкованої форми рахунку
21.Від'єднання особового рахунку
22.Форма зворотного зв`язку
23.Інша інформація
1.Головна сторінка
На головній сторінці у верхньому правому куті розташоване верхнє меню, яке містить посилання для реєстрації і входу в обліковий запис. Нижче знаходяться посилання
для переходу до новин, статистики оновлень даних та сервісу визначення номеру особового рахунку.
Всередині сторінки ліворуч розміщена панель новин, праворуч - панель входу та поточні дані статистики оновлень.
Знизу сторінки розмішені посилання, у тому числі для виклику форми зворотного зв’язку.
Без авторизації недоступна робота інших сервісів.
2.Статистика оновлень
Статистика оновлень викликається знизу від верхнього меню.
Вона являє собою таблицю з даними дати та часу оновлення та завантаження даних. А також дати, по яку оброблені квитанції зі сплати.
3.Визначення номеру особового рахунку
Сервіс визначення номеру особового рахунку викликається знизу від верхнього меню.
Сервіс дозволяє визначити номер особового рахунку за адресою, що вводиться у форму у вигляді трьох елементів вводу типу спадаючого списку.
При виборі вулиці поле номеру будинку оновиться номерами будинків, що розташовані по вибраній вулиці. Відповідно при виборі номеру дому поле номеру квартири
оновиться номерами квартир, що розташовані у даному будинку. Якщо номеру квартири не існує (приватний будинок), то необхідно вибрати номер квартири «0».
Якщо адресу ввести неможливо, то за даною адресою підприємство не надає послуги, або власниками/орендарями є юридичні особи.
Відповідно при введенні адреси внизу вікна буде зображений номер особового рахунку.
4.Реєстрація облікового запису
Реєстрація викликається у верхньому меню. (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)
Для реєстрації потрібно ввести логін, пароль та адресу електронної пошти
У випадку успішного вводу даних з’явиться повідомлення про відправку на вказану електронну пошту листа з подальшими інструкціями.
5.Активація облікового запису
Активація потрібна для підтвердження електронної адреси користувача. (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)
При натисненні на посилання, зазначене в електронному повідомленні, обліковий запис буде розблокований.
Відкриється сторінка з повідомленням про успішну активацію облікового запису.
6.Вхід у обліковий запис
Вхід в обліковий запис викликається у верхньому меню. (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)
Для здійснення входу у форму входу необхідно ввести пару логін-пароль.
У випадку успішного входу верхнє меню змінить вигляд. У ньому будуть зображені посилання для повідомлень користувачу, списку особових рахунків та
профілю користувача. Відкриється сторінка особових рахунків.
7.Профіль користувача
Профіль користувача викликається у верхньому меню.
У вікні профілю користувача зображені дані користувача, деякі з котрих можна змінити
8.Редагування профілю облікового запису
Частину даних профілю користувача можна змінити за допомогою посилання внизу вікна.
Зверніть увагу, що не можна змінити логін, тому рекомендуємо підходити до його назви при реєстрації облікового запису відповідально.
Адресу електронної пошти змінити можна, але при вводі невірної електронної адреси або при неможливості користування нею, Ви не зможете відновити пароль
у випадку його втрати і у такому разі доступ до облікового запису буде неможливий.
Мова облікового запису змінює мову особистого кабінету при вході на вибрану
При успішній зміні профілю облікового запису буде відображено відповідне повідомлення.
9.Зміна паролю
Пароль користувача також можна змінити за допомогою посилання внизу вікна профілю користувача.
Для зміни паролю необхідно у форму зміни паролю ввести існуючий пароль та новий два рази.
Зверніть увагу, що пароль потрібно вводити вручну, вставка з буфера обміну призведе до невірного вводу.
Після успішної зміни паролю, буде відображене відповідне повідомлення.
10.Відновлення пароля
Втрачений пароль можна відновити. Для цього необхідно скористатися посиланням, розташованим у формі входу в обліковий запис.
"Не можете зареєструватись або війти". (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)
Далі відкриється вікно, у якому відображено текст та посилання зверху. Для відновлення пароля слід скористатися першим посиланням.
З’явиться форма відновлення пароля, де необхідно буде вказати електрону адресу користувача даного облікового запису.
Якщо обліковий запис з введеною електронною адресою існує в системі, то буде відображене повідомлення про відправку на вказану електронну пошту листа
з подальшими інструкціями.
При натисненні на посилання, зазначене в електронному повідомленні буде здійснено перехід на форму зміни паролю.
У формі зміни паролю необхідно ввести два рази новий пароль.
Зверніть увагу, що пароль потрібно вводити вручну, вставка з буфера обміну призведе до невірного вводу.
Після успішної зміни паролю, буде відображене відповідне повідомлення.
11.Відновлення логіну
Для цього необхідно скористатися посиланням, розташованим у формі входу в обліковий запис.
"Не можете зареєструватись або війти". (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)
Далі відкриється вікно, у якому відображено текст та посилання зверху. Для відновлення пароля слід скористатися другим посиланням.
З’явиться форма відновлення логіна, де необхідно буде вказати електрону адресу користувача даного облікового запису.
Якщо обліковий запис з введеною електронною адресою існує в системі, то буде відображене повідомлення відправки на вказану електронну пошту листа
з логіном.
12.Повторна активація
Для цього необхідно скористатися посиланням, розташованим у формі входу в обліковий запис.
"Не можете зареєструватись або війти". (Доступно тільки для неавторизованих користувачів)
Далі відкриється вікно, у якому відображено текст та посилання зверху. Для повторної активації слід скористатися третім посиланням.
З’явиться форма повторної активації, де необхідно буде вказати електрону адресу користувача даного облікового запису.
Якщо обліковий запис з введеною електронною адресою існує в системі і він неактивований, то буде відображене повідомлення про відправку на вказану електронну пошту листа
з подальшими інструкціями.
При натисненні на посилання, зазначене в електронному повідомленні, обліковий запис буде розблокований.
Відкриється сторінка з повідомленням про успішну активацію облікового запису.
13.Вхідні повідомлення
У верхньому меню знаходиться посилання на вхідні повідомлення - всі електронні повідомлення, які відправлялися користувачеві системою.
У вікні вхідних розташований список повідомлень, відсортований за датою відправки.
При натисненні на тему повідомлення буде відображений його текст.
14.Особові рахунки
Посилання на список особових рахунків знаходиться у верхньому меню.
У списку відображені всі приєднані до облікового запису особові рахунки. Приєднати рахунок – отримати доступ до інформації про стан рахунку.
15.Приєднання особового рахунка
Для приєднання особового рахунку необхідно натиснути на посилання праворуч списку особових рахунків.
Далі буде зображена форма приєднання, де потрібно вказати номер особового рахунку ( шестизначне число, що починається на 7) та дату останнього укладання договору
на надання послуги централізованого опалення або суму останнього платежу
для підтвердження того, що рахунок приєднує споживач за даною адресою або довірена особа.
Дата укладання договору вказана на договорі зверху на першому листі.
16.Інформація по особовому рахунку
При успішному приєднанні особового рахунку у рядку особових рахунків з’явиться відповідний особовий рахунок.
При натисненні на відповідний особовий рахунок буде зображено інформацію по особовому рахунку.
З приєднаними особовими рахунками можна здійснювати наступні операції:
отримати загальну інформацію по особовому рахунку (окреме посилання знизу від панелі рахунків)
роздрукувати рахунок за послугу з постачання теплової енергії
отримати інформацію за постановою №464 та роздрукувати її.
отримати інформацію про поточні платежі.
отримати інформацію оборотно-сальдової відомості. (окреме посилання знизу від панелі рахунків)
отримати інформацію абонентської книжки. (окреме посилання знизу від панелі рахунків)
роздрукувати рахунок за послугу з постачання теплової енергії за попередні місяці
роздрукувати звіт про споживання по будинковому приладу обліку
відмовитися від друкованої форми рахунку, та повернутись до неї (окреме посилання знизу від панелі рахунків)
від’єднати особовий рахунок (окреме посилання знизу від панелі рахунків)
У лівій частині зображений рахунок за послугу з постачання теплової енергії за попередній місяць, ідентичний рахунку, що друкується споживачам
упродовж опалювального сезону.
Його можна роздрукувати у кабінеті при натисненні на посилання «Друкувати».
Рахунок буде зображено без інших елементів сторінки. Його можна роздрукувати за допомогою діалогового вікна друку браузера, що у більшості випадків
викликається за допомогою комбінації клавіш «Ctrl+P».
У правій частині зображені дані поточного місяця такі як ПІБ споживача, адреси та ін.
Крім того зображені наступні дані:
Поточний час
Дата-час завантаження даних на сервер (оновлення безпосередньо у особистому кабінеті)
Дата-час оновлення інформації по особовому рахунку (оновлення у базі на підприємстві)
Квитанції зі сплати оброблені по число (орієнтовна дата квитанцій зі сплати, що оброблені на підприємстві останніми). Не всі квитанції оброблені по вказане число.
У деяких випадках за різними причинами обробка незначної кількості квитанцій може затримуватися.
Знизу розташовано інформацію про сплати поточного місяця,та баланс споживача на поточну дату.
17.Оборотно-сальдова відомість
Викликається при натисненні на відповідне посилання знизу від панелі рахунків. Оборотно-сальдова відомість ведеться з серпня 2017 року.
Містить детальну інформацію про нарахування, платежі, пільги та субсидії, та сальдо на початок та на кінець звітного місяця.
Червоним кольором відображаються нарахування, синім - платежі, пільги та субсидії. Жирним шрифтом - підсумкові суми.
18.Абонентська книжка
Викликається при натисненні на відповідне посилання знизу від панелі рахунків. Абонентська книжка ведеться з серпня 2017 року.
Абонентська книжка являє собою скорочений варіант оборотно-сальдової відомості, інформація за кожний місяць займає один рядок.
Вона також містить посилання на друковану форму рахунків та звіти про споживання
Роздрукувати рахунок за послугу з постачання теплової енергії можна за допомогою посилання "рахунок"
Рахунок буде зображено без інших елементів сторінки. Його можна роздрукувати за допомогою діалогового вікна друку браузера, що у більшості випадків
викликається за допомогою комбінації клавіш «Ctrl+P».
Роздрукувати звіт про споживання по будинковому приладу обліку можна за допомогою посилання "Звіт"
Звіт буде зображено без інших елементів сторінки. Його можна роздрукувати за допомогою діалогового вікна друку браузера, що у більшості випадків
викликається за допомогою комбінації клавіш «Ctrl+P».
19.Додаткова інформація по особовому рахунку
Інформацію за постановою №464 можна роздрукувати в панелі рахунку при натисненні на посилання «Інформація за постановою №464»
Далі буде зображено форма за постановою без інших елементів сторінки. Ії можна роздрукувати за допомогою діалогового вікна друку браузера, що у більшості випадків
за допомогою комбінації клавіш «Ctrl+P».
Текст на відкритій сторінці може бути невірно оформлений (переноси літер, тощо…) Він правильно оформлений у діалоговому вікні попереднього перегляду браузера, вікно
відкривається різним способом в залежності від браузера.
Увага: у окремих випадках необхідно у параметрі сторінки прибрати колонтитули (з датою, адресою сторінки, номером сторінки, тощо…) для того, аби текст був
розташований на одній сторінці.
20.Відмова від друкованої форми рахунку
При натисненні на відповідне посилання знизу від панелі рахунку буде зображено форму налаштувань.
Опція буде розглянута підприємством. Налаштування будуть враховані станом на кінець місяця.
При зміні буде зображено відповідне повідомлення.
21.Від'єднання особового рахунку
При натисненні на відповідне посилання знизу від панелі рахунку буде зображено форму від’єднання особового рахунку.
Для успішного від’єднання необхідно ввести пароль користувача.
При успішному від’єднанні буде зображено відповідне повідомлення.
Від’єднаний рахунок можна знову приєднати.
22.Форма зворотного зв`язку
У нижньому меню знаходиться посилання для виклику форми зворотного з`вязку.
Якщо Ви зареєстровані, то краще скористайтеся формою попередньо увійшовши в систему під своїм обліковим записом. Це прискорить вирішення питання так само,
як і детальний та зрозумілий опис проблеми при роботі в особистому кабінеті.
Необхідно ввести iм’я, електрону адресу, тему повідомлення та текст повідомлення.
При успішному вводу даних у форму буде відображено повідомлення, про те, що Ваш запит прийнятий в обробку.
23.Інша інформація
Необхідність вводити код підтвердження з`являється після третьої невдалої спроби ввести значення в форму для вводу або після
декількох спроб вводу значень в форму визначення номеру особового рахунку. Код підтвердження складається з латинських літер і цифр, літер кирилиці він не містить.
Код підтвердження можна НЕ ВВОДИТИ, достатньо знову перейти на посилання, що викликало форму вводу і необхідність вводу коду зникне на перші декілька спроб.
Якщо Ви перейшли на неіснуючу сторінку, наприклад активували обліковий запис, а потім знову перейшли на сторінку активації облікового запису,
вказану в електронному повідомленні, то з`явиться вікно з надписом, що сторінка не існує.
Приємної роботи!
|
Особистий кабінет споживача КП "Жовтоводськтепломережа" ЖМР > Допомога
|