|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Увага! (2022-04-11 11:51:52)
|
Шановні користувачі, будь-ласка слідкуйте за новинами, немає сенсу постійно відновлювати пароль, логін... і т.д. Не працює сам механізм входу з незрозумілої причини і не тільки у особистому кабінеті. Скожа сітуація у аналогічних кабінету, системах на підприємстві. Пам`ятайте, що работа кабінету залежить не тільки вд підприємства, а наприклад, хостінг-провайдера. Зберігайте будь-ласка спокій, як тільки причина буде знайдена та виправлена, ми сповістемо вас. |
Editor
|
|
|
|
|
|
|
|
Неточності в інформації щодо Ярослава Мудрого 15 (2022-01-04 14:35:33)
|
Знайдено неточності в інформації за Листопад 2021 по будинку Ярослава Мудрого 15 (5-під`їзд). Невірно вказаний період нарахувань 01.11.2021-23.11.2021 замість 01.11.2021-30.11.2021 (у паперових рахунках така ж сама помилка), також інформація у звіті по приладу обліку була невірною. Наразі дані виправлено, помилки у самих нарахуваннях за особовими рахунками відсутні. Приносимо вибачення за завдані незручності. |
Editor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оборотно-сальдова відомість працює в тестовому режимі (2020-04-09 15:04:06)
|
В особистому кабінеті розроблена оборотно-сальдова відомість. Вона доступна у меню по особовому рахунку (друга кнопка). У відомості міститься детальна інформація про нарахування та платежі по особовому рахунку у кожному окремо взятому місяцю. Данні відновлено до 08.2017 включно. Функція працює в тестовому режимі, можливі помилки у роботі. |
Editor
|
|
|
|
|
Відновлено розділ поточних платежів (2020-03-25 11:42:54)
|
Відновлено розділ поточних платежів. Він відображається при відкритті інформації про особовий рахунок знизу рахунка за попередній місяць. Повторно його можна відкрити за гіперпосиланням "Загальна інформація". У розділі відображені всі платежі, що обробляються в поточному місяці. |
Editor
|
|
Оновлення даних в особистому кабінеті (2020-03-24 09:17:12)
|
Невдовзі буде відновлений розділ поточних платежів. Він був тимчасово скритий по технічним причинам. Приносимо вибачення за задані незручності. Наразі платежі оброблюються в штатному режимі, всі вони будуть відображатися в особистому кабінеті. |
Editor
|
|
|
Обробку паролей було оновлено (2020-03-04 15:14:21)
|
Завдяки зміні обробці паролів виправлена помилка, в результаті якої у Вашому браузері (програмі для роботи з інтернет) зберігався невірний пароль. Це відбувалося через те, що деякі бразуери, наприклад Mozzila Firefox можуть зберегти пароль при його конвертації. Тепер пароль при підтвердженні не збільшується у кількості символів і коректно зберігається в браузері.
Увага!!! Всім користувачам для роботи в особистому кабінеті необхідно видалити деякі файли з сайту, що збереглися в браузері, а саме cash (кеш) cookie (куки). Інакше навіть неможливо буде увійти. У багатьох випадках також необхідно перезавантажити браузер. Після видалення в браузері збережеться оновлене ПЗ з сайту і робота з кабінетом буде відновлена.
Детальніше, як це можна зробити:
|
Editor
|
|
|
Особистий кабінет оновлено. (2020-03-02 09:36:44)
|
Особистий кабінет споживача оновлено та переміщено. Тепер він знаходиться за адресою ok.teplonet.dp.ua.
- Відновлено інтерфейс та внутрішню структуру.
- На даний час код підтвердження з`являється тільки після третьої спроби заповнення форми.
- Інформація за постановою №464 з`являється відразу у формі для друку.
- Вилучена інформація по платежам.
- Невдовзі буде розроблена оборотно-сальдова відомість з детальною інформацією про нарахування та платежам по місяцям.
Імовірні деякі незначні помилки в работі кабінету.
Данні невдовзі будуть оновлені станом на 01.03.2020
|
Editor
|
|
Відновлення логіну облікового запису (2020-02-14 09:29:29)
|
Зявилась нова можливість відновити логін обліковго запису. Принцип дії такий же як у функції відновлення пароля. Користувачу необхідно вказати email облікового запису, і якщо користувач з даним email зареєстрований, то йому буде відправлено по email повідомлення з логіном облікового запису. Гіперпосилання на функцію знаходиться у вікні входу. |
Editor
|
|
|
Форма рахунку оновилася (2020-02-01 14:45:31)
|
Починаючи з грудня 2019 включно в особистому кабінеті використовується форма рахунку з детальними даними щодо кожної операції нарахування або перерахунку із зазначенням наступних даних:
- Найменування операції
- Тарифа за м2 (для споживачів без будинкового прилада обліку)
- Періода або кількості днів
- Кількості теплової енергії
- Вартості 1 Гкал в зазначеному періоді
- Суми
Нижче вказані підсумкові значення за кількістю теплової енергії та нарахованій сумі.
Тариф за м2 (для споживачів з будинковим приладом обліку) в подальшому відображатися не буде, він на даний час не використовується. |
Editor
|
|
Увага! (2020-01-04 11:59:23)
|
Інформація у рахунках за грудень 2019 щодо розрахункового тарифу для будинків з приладами обліку відсутня. Пізніше буде додана інша форма рахунку з детальними даними. |
Editor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Помилка у особистому кабінеті (2019-02-18 09:10:39)
|
З 06.02.19 сплати січня помилково потрапили в поточні сплати лютого, відповідно сума на поточне число також була невірною. Приносимо вибачення за спричинені незручності. На даний момент помилка усунена. |
Editor
|
|
|
Пояснення по рахункам за грудень 2018 (2019-01-04 16:00:20)
|
Згідно рішення виконавчого комітету Жовтоводської міської ради №511 від 13.12.2018р проведено корегування діючих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, послуги з централізованого опалення для населення.
Для абонентів житлових будинків з будинковими та квартирними приладами обліку теплової енергії вартість 1 Гкал теплової енергії (з ПДВ 20%) змінено з 1571,86 грн/Гкал на 1808,77 грн/Гкал.
Для абонентів житлових будинків без будинкових та квартирних приладів обліку теплової енергії вартість грн/м² на рік (з ПДВ 20%) змінено з 35,99 грн/м² на 41,41 грн/м². |
Editor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Проблеми з входом в обліковий запис (2018-03-27 16:37:25)
|
Частина користувачів, що користувалась функціями відновлення паролю через деякий час не могли авторизуватися в Особистому кабінеті. Наразі інформацію більшості облікових записів відновлено , тож користувачі можуть повторно увійти до облікового запису. Якщо увійти ж таки не вдасться, можна буде скористуватися функцією відновлення паролю.
Імовірну причину пошкодження даних усунуто. У крайньому випадку, інформацію буде оперативно відновлено. Функцію відновлення паролю через профіль користувача знову підключено. |
Editor
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторна активація облікових записів (2017-10-12 15:10:18)
|
У випадку, якщо електронне повідомлення з кодом активації, що відправляється при реєстрації облікового запису Особистого кабінету КП ЖТМ не отримано з різних причин, його можна повторно відправити, скориставшись сервісом повторного відправлення повідомлень для активації облікового запису.
Для повторного відправлення необхідно скористатися посиланням «Не прийшло повідомлення з кодом активації» на сторінці авторизації. |
Editor
|
|
Приєднати особовий рахунок тепер можна за допомогою вводу суми останнього платежу (2017-10-06 08:42:41)
|
У особистому кабінеті споживача з’явилась можливість приєднати особовий рахунок за допомогою вводу суми останнього платежу у випадку, якщо дата останнього укладання договору на надання послуги централізованного опалення невідома.
- Якщо ви вводите суму останнього платежу, то поле дати останнього укладання договору слід залишити пустим.
- Приєднання за допомогою вводу дати останнього укладання залишається незмінним.
|
Editor
|
|
|
|
|
Зміни від 28.08.17 (2017-08-28 10:06:28)
|
- Виправлено помилку у роботі сервісу форми зворотного звязку, у результаті якої адміністратору відправлялись повідомлення без теми та тексту повідомлення.
- Поле Email адреси розширено з 25 до 50 символів у формах реєстрації, зміни облікового запису та відновлення пароля
- Виявлено, що договора на надання послуги ЦО, укладені раніше 12 2008 року відсутні у базі. Дане питання буде обговорюватися.
|
Editor
|
|
Особистий кабінет працює в тестовому режимі (2017-08-23 11:03:49)
|
Особистий кабінет з 23.08.2017 працює в тестовому режимі.
Доступні функціональні можливості:
Для отримання інформації по особовому рахунку необхідно зареєструватися в системі. Також необхідно знати номер особового рахунку та дату останнього укладання договору на надання послуги ЦО.
|
Editor
|
|
|
|